sobota, 25 czerwca 2011

Z urlopowego pamiętnika

16 czerwca 2011 roku o 5:19 wyruszyłem rowerem z Poznania w podróż nad morze do Poddąbia. Nocowałem w namiocie (który przeciekał) nad jeziorem Dołgie koło Szczecinka , pierwszego dnia przejechałem prawie 200 kilometrów. Następnego dnia o 16:00 byłem na miejscu. Pokonałem 320 kilometrów. Na swoich zdjęciach pokazuję trasę którą pokonałem , oraz miejscowości w których byłem nad morzem czyli Poddąbie , Rowy , Ustkę i Czołpino.

                                                                   Gdzieś w trasie



                                      
Na przystanku autobusowym za Chodzieżą 

Piła
Okonek

Szczecinek

Biały Bór
Miastko


Przedmieścia Słupska


Meta















Wydmy w Czołpinie-plan filmowy reklamy
Ślubna sesja zdjęciowa na klifie





Nie mogłem się powstrzymać jak bym nie zrobił tej pocztówki to bym się chyba rozchorował




Szkoda , urlop już się skończył i znowu trzeba wracać do szarej codzienności
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz