środa, 17 października 2012

Nałóg

Ludzie mają różne nałogi jedni piją alkohol inni kawę , jeszcze inni są nałogowymi hazardzistami , a ja nałogowym palaczem. Wiem że to jest szkodliwe , ojciec cały czas mi przytacza przykłady ludzi którzy umarli na raka płuc , którym wycięto krtań. Nie przyjmuje tego do wiadomości wiem , lub mi się wydaje że wiem że mnie to nie spotka. Wiem lub mi się wydaje  , że wiem że nie umrę z powodu palenia papierosów. Wiem lub mi się wydaje , że wiem , że umrę inaczej. Nie wiem ile lat już palę , palę z przerwami. Kiedyś skończyła mi się paczka papierosów i nie kupiłem następnej tak po prostu , nie paliłem dwa lata potem zaczołem znowu i tak sobie palę i przepalam kolejny niezły aparat.

Poniedziałek - stoję na przystanku i próbuję zapalić papierosa , mam tylko dwie zapałki , pierwsza nie odpala , wyciągam drugą ostatnią , krzeszę i krzeszę. Nagle kątem oka widzę że ktoś się koło mnie zatrzymuje. Podnoszę wzrok , patrzę młody chłopak z dziewczyną. Chłopak pyta:
-Chce pan zapalniczkę?
odpowiadam:
- Z nieba mi Pan spada
Dziewczyna wybuch śmiechem.
Zapalam papierosa i oddaje zapalniczkę chłopakowi mówiąc:
-Dziękuję
Patrzę na nich zakochanych jak idą przede mną , dziewczyna jeszcze się obraca i uśmiech do mnie.
Z nieba mi spadli.
Zdjęcie wykonał Przemek Kończak , mój kolega z kursu , interesuje go fotografia portretowa , ma żonę i dwójkę dzieci nie ma czasu latać i pstrykać tak jak ja. Zrobił mi to zdjęcie z zaskoczenia , pamiętam że podniosłem wzrok i usłyszałem dzwięk migawki w aparacie analogowym. Nie zdążyłem przybrać maski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz