środa, 17 sierpnia 2022

Wilda

 Stara dzielnica robotnicza. Ktoś powiedział że na Wildzie mieszka szatan. Nie zaprzeczam nie potwierdzam ja go nie spotkałem, jak bym go spotkał to bym mu zrobił zdjęcie albo go namalował. Nie taki diabeł straszny jak go malują- jest powiedzenie.

Wchodze do Żabki na przeciwko patrol interweniuje bo grupka dzentelmenów chyba nie ma co robić i siedzi na ławce. Kupiłem sobie dwa piwka Karmi i ide w ich kierunku. Usiadłem sobie obok i zaczynam spożywać. Po chwili jeden z Policjantów pyta czy piwo dobre? Tak bardzo dobre, wypalam, ja proszę Pana nie jem sniadania, piwo to moje paliwo, ja chodzę pieszo jak tak cztery wyłupie to mogę iść i iść, do następnego tankowania. Wszyscy wybuchają smiechem.

Ciekawe czy samochody Policyjne też by chodziły na piwo, da się zrobić, mam pomysł, dzielnicowy ogarnie.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz